Leeuwarder Courant

Dit was de weblog Statenjacht van LC-verslaggever Jan Arendz over het provinciebestuur van Fryslân. Tegenwoordig blogt hij op janarendz.nl.

Contact: janarendz@home.nl

dinsdag 16 augustus 2011

Arendz Contentjacht BV

Heel soms is de nieuwsbrenger zelf het nieuws. Vandaag is zo’n dag.

Na een dienstverband van bijna twintig jaar verrlaat ik per 1 januari de Leeuwarder Courant.

Ik begin een eigen tekstbedrijfje. Het idee van een eigen toko zat in mijn achterhoofd.

De vertrekregeling van de lopende reorganisatie biedt mij de kans de stap nu te zetten.

Met pijn in het hart neem ik afscheid van de LC-redactie.

En van alle prettige contacten die dit werk met zich meebracht.

Ergens in december komt dus ook een eind aan Statenjacht.

Maar met een nieuw blog en twitteraccount wil ik contact houden met de volgers.

Wie weet levert het nog mooie schrijfopdrachten op.

Maar eerst nog vier maanden mooie producties maken voor de LC. #zinin


Naschrift: Het bedrijfje heeft intussen een naam: Jan Arendz Tekst en Advies.
Vestigingsplaats: Beetsterzwaag. Website janarendz.nl. 

3 opmerkingen:

  1. He Jan,

    Dasto net mear wurkje silst foar de LC is idee wer ik noch sa'n fjouwer moanne oan wenne kin. It sil wol te koart weze bin ik bang.

    Gr

    Meije

    N.s. hast ek wer ris in reaksje op dyn side :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beste Jan, vermeld tijdig op dit blog je nieuwe stek (+link) aub.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zal ik doen Guido! Maar ik blijf hier eerst nog tot half december. Daarna gaat mijn bedrijfje meteen online. (suggesties voor een mooie naam zijn welkom;)

    BeantwoordenVerwijderen